Izdelano s smislom za detajle

Splošni pogoji prodaje podjetja LOGAR TRADE, čebelarska oprema, d.o.o.

Splošni prodajni pogoji spletne trgovine podjetja LOGAR TRADE, čebelarska oprema, d.o.o. (v nadaljevanju podjetje LOGAR TRADE)  so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o elektronskih komunikacijah in Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter določajo pogoje delovanja spletne trgovine podjetja v razmerju s kupci.

Podjetje LOGAR TRADE posluje na sedežu družbe: Poslovna cona A41, 4208 Šenčur, Slovenija (identifikacijska št. SI27389910). Podjetje upravlja spletno stran in spletno trgovino na naslovu www.logar-trade.si.

Ti splošni pogoji so prevladujoči in v celoti nadomestijo drugačne ali nasprotujoče si kakršnekoli splošne pogoje stranke ali kakršnegakoli dokumenta, izdanega s strani stranke, s katerim podjetje LOGAR TRADE izrecno ne soglaša.

Ti splošni pogoji veljajo poleg vseh ostalih predpisov, vključno s predpisi o varstvu potrošnikov ter varovanju osebnih podatkov. Podjetje LOGAR TRADE osebne podatke naročnikov/kupcev in nosilcev uporabniških računov obdeluje v skladu z veljavnimi predpisi v Republiki Sloveniji.

Splošni pogoji so objavljeni na spletni stani prav tako pa so dostopni na sedežu podjetja LOGAR TRADE, s čimer se šteje, da je stranka v celoti z njimi seznanjena.

Splošni pogoji so zavezujoči v obliki in vsebini na dan sklenitve pogodbe.

 

Postopek nakupa

Vaš nakup na spletni strani je popolnoma varen in ga lahko v vsakem trenutku prekinete. Naročilo lahko oddate 24 ur na dan, vse dni v tednu:

Izbor artiklov opravite s klikom na gumb “v košarico”, ki ga najdete ob vsakem artiklu pri podrobnem opisu.
V nakupovalni košarici se vam sproti sešteva znesek nakupa. S klikom na gumb, lahko določen artikel tudi odstranite. Minimalen znesek nakupa na naši spletni strani je 10 EUR (DDV vštet), brez poštnine.
Vnesite svoje podatke v prazna polja in izberite način plačila. V polje opombe vnesite morebitne pomembne opombe. S klikom na gumb “oddaj naročilo” podatke pošljite na naš strežnik.
Po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli e-mail sporočilo s katerim potrjujemo prejem naročila v čakalno vrsto. Obvestilo boste prejeli v približno 5 minutah, zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev lahko pride do kasnejšega obveščanja.
Podjetje si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da izbranega artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki bi nastale zaradi napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave vas lahko kontaktiramo tudi telefonsko.
Blago bomo v dogovorjenem roku pripravili in poslali na vaš naslov. V primeru, da ste naročili izdelke, ki jih zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v dogovorjenem roku, vas bomo obvestili o novem dobavnem roku.
V primeru težav pri oddaji naročila prosimo pošljite sporočilo na info@logar-trade.si.
Račun v tiskani obliki bomo priložili paketu ob odpremi.
Uveljavljanje čebelarskih subvencij: če potrebujete originalen račun za potrebe uveljavljanja subvencij pri nakupu čebelarske opreme, nas morate na to opozoriti ob  oddaji naročila in sicer z vnosom opombe v polje ''Komentar, želje in vprašanja''. Na podlagi tega vam bomo izdali dve kopiji žigosanega in podpisanega računa, ki sta pogoj za oddajo vloge. Naknadno popravljanje računov žal ni mogoče.

 

Preklic naročila

Oddano naročilo lahko brez dodatnih stroškov prekličete do prejema potrditvenega elektronskega sporočila. Obvestilo o preklicu pošljete na elektronski naslov info@logar-trade.si. Kot zadevo sporočila prosimo navedite ''Preklic naročila'', v tekstu pa dopišite številko naročila in podatke kupca.

Po oddaji naročila, plačanega s plačilno kartico, je postopek spremembe naročila zaradi opravljene rezervacije sredstev na plačilni kartici enak kot je opisano zgoraj.

 

Cene

Vse cene so v EUR in vsebujejo ustrezni DDV.

Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen izdelkov brez predhodnega obvestila. Redne cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. V primeru, da je podatek o ceni napačen oziroma v primeru, da se cena posameznega artikla spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogoči odstop od nakupa, hkrati pa se trudi poiskati rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

 

Osebni podatki pri naročanju (fizična oseba)

Podjetje LOGAR TRADE za namene obdelave naročila zbira in nadalje obdeluje naslednje osebne podatke kupca oziroma nosilca uporabniškega računa, ki ga je določil kupec:

ime in priimek,
e-naslov za obveščanje o stanju naročila,
podatke o naročniku (datum podaje naročila in datum sklenitve pogodbe, podatke o plačilu naročenih izdelkov oz. storitev, e-naslov za prejemanje računov ali poštni naslov za prejemanje računov, ime in priimek oziroma firma, naslov in davčna številka naročnika),
druge osebne podatke, ki jih naročnik oziroma nosilec uporabniškega računa prostovoljno posreduje podjetju LOGAR TRADE.
Kupec je dolžan podjetju LOGAR TRADE sporočiti vsako spremembo, ki utegne vplivati na izvrševanje naročniškega razmerja najkasneje v roku 3 delovnih dni od nastanka spremembe. V primeru, da naročnik opusti dolžnost obveščanja, podjetje LOGAR TRADE svoje obveznosti pravilno in veljavno izpolnjuje na podlagi podatkov, s katerimi razpolaga. Naročnik odgovarja podjetju LOGAR TRADE za škodo, ki utegne nastati zaradi opustitve obveznosti obveščanja po tem odstavku.

Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

 

 

 

Naročanje in nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

 

Plačilo naročenih izdelkov

Plačilo dobavljenega blaga se lahko izvrši po povzetju, s plačilom po predračunu, ali s kreditnimi karticami. Plačilo po povzetju je omejeno do zneska nakupa 100 EUR. Vse plačilne transakcije opravljamo preko SSL varne povezave, ki zagotavlja varen prenos vaših podatkov in onemogoča zlorabe.

Nakup s plačilnimi karticami v spletni trgovini podjetja je popolnoma varen. Zagotavljanje varnosti zagotavlja podjetje Stripe, več si lahko preberete na naslednji povezavi: https://stripe.com/docs/security/stripehttps://stripe.com/docs/security/stripe Plačilna oz. kreditna kartica mora imeti omogočeno funkcijo za spletno plačevanje. Zaradi zagotavljanja najvišje stopnje plačilne varnosti se nadzira pristnost opravljenih transakcij. V primeru suma zlorabe je vsaka takšna transakcija brez predhodnega obvestila predana pristojnim organom za preprečevanje zlorab.

 

Dobava naročenega blaga

Dostava naročenega blaga se izvede v roku, ki je naveden pod zavihkom Status zaloge izdelka. Izdelke, ki so na zalogi, bomo odpremili v roku 3 delovnih dni od prejema naročila. V primeru, da ste naročili izdelke, ki jih zaradi nepredvidenih razlogov ne moremo odpremiti v dogovorjenem roku, vas bomo obvestili o novem dobavnem roku.

Naše izdelke dostavljamo na območje celotne Slovenije in drugih članic EU ter izven EU.

Obveščanje strank o datumu predvidene dostave je urejeno skladno s pogoji poslovanja pogodbenikov. V kolikor želite, da vas dostavna služba pred dostavo obvesti, nam to posebej sporočite na e-naslov info@logar-trade.si.

 

Odstop od pogodbe

Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Podjetje LOGAR TRADE mora po odstopu od pogodbe potrošniku vrniti vsa opravljena vplačila (tudi stroške pošiljanja potrošniku). Vračilo vplačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če je potrošnik blago že prejel, mora blago vrniti v tridesetih dneh po odstopu od pogodbe.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Vrnjeno blago mora biti neuporabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži, priložen mora biti originalni račun. Kupec nima pravice vračila blaga v primerih, ko je bilo blago izdelano po natančnih navodilih naročnika ali v primeru pokvarljivega blaga (npr. satne osnove).

 

Reklamacije in stvarne napake

V podjetju LOGAR TRADE morebitne reklamacije in prijavo stvarnih napak rešujemo v najkrajšem možnem času in skladno z zakonsko veljavnimi določili. Izdelke lahko reklamirate na sedežu podjetja. 

Kupec ima pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu skladno z določili veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Kupec mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te, na lastne stroške obvestiti prodajalca v zakonsko določenem roku in mu hkrati omogočiti pregled artikla. Obvestilo o napaki lahko kupec prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu mora prodajalec izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

odpravi napako na blagu ali
vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
vrne plačani znesek.
Pravice kupca, ki je prodajalca pravilno obvestil o napaki, ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza artiklov, ki nastanejo zaradi koriščenja pravic iz naslova stvarnih napak.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po poteku 2 let od izročitve blaga, oz. v primeru rabljene stvari za stvarne napake, ki se pokažejo po poteku 1 leta od izročitve.

Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora podjetje najpozneje v roku 8 dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Če je obstoj napake na blagu sporen, mora podjetje potrošniku na zahtevo najpozneje v 8 dneh po njenem prejemu pisno odgovoriti.

Breme dokazovanja, da izdelek ni imel napake, je prvih 6 mesecev na strani prodajalca. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Po poteku 6 mesecev od prevzema blaga pa mora obstoj napake dokazati kupec.

 

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki mu bo zagotovil ažurno informacijo.

 

Varovanje osebnih podatkov

Podatke, ki ste nam jih posredovali uporabljamo za potrebe vašega naročila. V kolikor ste opravili registracijo uporabniškega profila, so vaši osebni podatki varno shranjeni na strežniku in naši bazi, ki je zaklenjena z varnostnim geslom.

Vaše podatke bomo posredovali zgolj v okviru poslovanja naši transportni službi (Pošta Slovenije, DPD, druga transportna podjetja v primeru pošiljanja blaga na paleti) ali pa v primeru vračil plačila (banka) vendar zgolj najbolj nujne podatke.

Podatkov ne bomo posredovali nikomur drugemu. Po opravljeni dostavi in potem, ko smo prejeli vaše plačilo, je dostop do vaših podatkov zaprt. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Vaši osebni podatki bodo zakodirani preneseni preko interneta. Naše spletne strani in druge sisteme imamo zaščitene s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb.

 

Odveza odgovornosti

Vsebino, objavljeno na spletni strani podjetja LOGAR TRADE, je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer je treba ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah. Podjetje LOGAR TRADE zagotavlja kar najbolj ažurno in natančno vsebino svojih spletnih strani, vendar ne prevzema nobenih garancij o njeni ažurnosti in/ali natančnosti. Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost.

Podjetje LOGAR TRADE, ali katerakoli izmed drugih pravnih ali fizičnih oseb, ki so sodelovale pri nastanku in izdelavi spletne strani Logar trade , ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na spletnih straneh podjetja LOGAR TRADE  ali za kakršnekoli tehnične napake. Prizadevamo si priskrbeti ustrezne slike za vse izdelke na spletni strani podjetja LOGAR TRADE . V primeru morebitnih razlik med barvnimi odkloni in dejanskimi izdelki, to ne vpliva na lastnost izdelka. Dopuščamo možnosti za nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala na spletni strani podjetja LOGAR TRADE. Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na nas. Nekatere video vsebine vsebujejo tudi izdelke, ki niso del nakupa. Ob nakupu bodite zato pozorni, saj gre za predstavitev produkta in njegove širše uporabe, ki lahko velja za več različnih produktov.

 

Logar Trade d.o.o. si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja preko spletne strani podjetja LOGAR TRADE  kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

V skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) LOGAR TRADE kupce posebej opozarja, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.

Več o izvensodnem reševanju potrošniških sporov je objavljeno na platformi Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo na povezavi (https://www.gov.si/teme/resevanje-potrosniskih-sporov/).

Katalogi

Poglejte si našo ponudbo katalogov za več informacij o naših izdelkih. Lahko si jih prenesete v PDF formatu.

Ogled katalogov

DELOVNI ČAS TRGOVINE

Ponedeljek - Petek: 
9.00 - 12.00 in 13.00 - 16.00
Sobota: 
Zaprto

V mesecih november, december, januar in februar je trgovina ob sobotah zaprta.

Lokacija trgovine

E-NOVICE

Novosti v naši ponudbi, akcije, članki, nasveti in še več. Prijavite se na e-novice in ostanite v stiku z nami!

Prijava na e-novice